48K Bilişim ve Internet Teknolojileri | Hizmet Sözleşmesi
400
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-400,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Hizmet Sözleşmesi

AŞAĞIDAKİ SÖZLEŞME METNİ,İNTERNET SİTEMİZ ÜZERİNDEN YAPILABİLEN ALANADI,HOSTING,VDS,VPS,KİRALIK SUNUCU,SUNUCU BARINDIRMA,SSL GİBİ 5651 SAYILI YASADA BELİRTİLMİŞ YER SAĞLAYICI FAALİYETLERİ İLE İLGİLİ TÜM HİZMETLERİ KAPSAMAKTADIR.SİTEMİZDE YER ALAN DİĞER PROJE BAZLI HİZMET VE SATIŞLARIMIZI KAPSAMAMAKTADIR.BU HİZMET VE SATIŞLAR İLE İLGİLİ SÖZLEŞMELER AYRICA MÜŞTERİ İLE KARŞILIKLI DÜZENLENMEKTEDİR
BU SÖZLEŞME, İNTERNET ÜZERİNDEN YAPILAN BAŞVURULAR İÇİN GEÇERLİDİR, BİREYLER YA DA TÜZEL KİŞİLERLE 48K ARASINDA HİZMET KULLANIM ŞARTLARINI BELİRLEYEN KURALLARDAN OLUŞMAKTADIR. İNTERNET SİTEMİZ ÜZERİNDEN HERHANGİ BİR ÜRÜNÜ SİPARİŞ ETMEDEN ÖNCE KULLANIM SÖZLEŞMESİNİ TAM OLARAK OKUMANIZ GEREKİR ! KULLANIM SÖZLEŞMESİ FESİH, GARANTİ BİLGİSİ, SORUMLULULARI VE UYMANIZ GEREKEN KURALLARI İÇERMEKTEDİR. BU SÖZLEŞMEYİ VEYA ŞARTLARINDAN HERHANGİ BİRİNİ KABUL ETMİYORSANIZ LÜTFEN SİPARİŞ İŞLEMLERİNİZİ İPTAL EDİNİZ. HERHANGİ BİR ÜRÜN VEYA HİZMET SİPARİŞİ VERMEYİNİZ.

TARAFLAR VE SÖZLEŞME KONUSU
Bu kullanım sözleşmesi www.48k.com.tr alanadlı internet sitelesinde belirtilen hizmetleri sağlayan 48k Bilişim ve Internet Teknolojileri (48K olarak anılacaktır) ile 48K’dan hizmet alacak olan tüzel ve gerçek kişiler (Müşteri veya hesap sahibi olarak anılacaktır) arasında www.48k.com.tr sitesi üzerinden sunulan hizmetlerin kullanımı ve satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve koşullar ile imza altına alınmış sayılacaktır.

İş bu sözleşme, müşterinin hizmet alması ile imzalanmış kabul edilir ve taraflar iş bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler. Tüm müşteriler 7 gün 24 saat açık olan internet sitemizden tüm sözleşmeleri okuyabilir.

YEDEKLEME
Dataların yedeklenmesi ayda bir kez yapılmaktadır. Tekrar, tekrar yapılan yedeklemeler daha önceki yedeklerin üzerine yazılır, yedeklerin her zaman son bir haftası tutulur. 48K hesabınızla ilgili verilerinizden herhangi bir nedenle sorumlu değildir. Yedekleme ve destek paketi almayan müşteriler yedeklerini kendileri saklama ve muhafaza etmekle sorumludur.

SORUN VE İADE
48K’ den kaynaklı sorunların olması ve bu sorunun 48 saat içinde düzeltilememesi durumunda müşteri ücret iadesi hakkına sahiptir.Hizmetin başlangıcından itibaren geçen süre ,ilgili kanunla belirlenmiş yasal süreyi aşmamışsa ücretin tamamı ödenir.Bu süreden sonra talep edilen ücret iadesinden,geçen gün hesaplanıp ücretten düşülerek ücret iadesi talebi yapılır.Hatalı işlemlerle ilgili 48K hiçbir sebeple oluşan zarar ve ziyandan sorumlu tutulamaz.Kullanım sözleşmesine uymayan, aşırı kaynak tüketen ve buna benzer sebeplerle 48K müşterinin hesabını iptal etme yada durdurma hakkını saklı tutmaktadır. Kullanım sözleşmesine uymayan, aşırı kaynak tüketen ve buna benzer sebeplerle hizmeti durdurulan müşteri herhangi bir ücret iade talebinde bulunamaz.Ücret iadeleri, müşterinin yaptığı ödeme kanalı ile geri gönderilebilir. Bunun dışında farklı bir ödeme kanalına müşteri iade isteyemez.Ücret iadesi ve kısmi iade kesilen ve gönderilen faturaların iade faturasının kesilmesi veya fatura aslının geri gönderilmesi ile yapılmaktadır. Faturalarla ilgili tüm posta veya kargo masrafları iade edilecek tutar içerisinden kesilir.

KURALLAR
48K sunucularında kendi isteğine bağlı olarak üçüncül kişinin ağ veya sistemine bağlanmak istekleri için yetkili taraftan da belgeleri istenmektedir. 48K herhangi bir hesap sahibine hizmet vermeyi reddetme hakkına sahiptir. Yayınladığınız bir materyal müstehcen,tehdit, yasadışı yada bir şekilde kullanım sözleşmesini ihlal eden bir durumda olduğu zaman size haber verilerek ya da haber verilmeden sunucularımızdan hesabınız kaldırılabilir veya devre dışı bırakılabilir.
Sunucu üzerinde tüm programlar Lisanslı olmalı ve kesinlikle lisansı olmayan bir yazılım yüklenmemeli. 48K Lisanssız yazılımları silme hakkına sahiptir. Lisanssız kullanımdan dolayı meydana gelebilecek sorunlardan ve / veya parasal cezalardan 48K sorumlu olmayıp Müşteri bu sözleşme ile sorumluluğun tamamıyla kendisinde olduğunu kabul eder.Teknik birimimizden e-posta geldiğinde, 24 saat içerisinde gelen bildirime karşı destek bileti üzerinden cevap verme
zorunluluğunuz vardır. 24 Saat içinde cevap alınamıyorsa hizmetin askıya alınması veya sonlandırılması gerekir.Toplu halde atılan spam ve benzeri istenmeyen e-posta gönderimine sıfır tolerans gösteriyoruz. Üye veri tabanlarından gönderilen mailler, satın alınan mail listeleri ve bunlara mail gönderimi spam mail olarak kabul edilir. Spam gönderen müşteri hesabı uyarılmadan direk iptal edilecektir.48K’ e ait olmayan bir sunucudan spam mail gönderip, reklamı yapılan siteyi sunucularımızda barındıramazsınız. Herhangi bir hesabın IP adresi spam kara listelerine hesap sahibi yüzünden girmesi durumunda hesap derhal askıya alınacak veya kapatılacaktır.48K kullanım sözleşmesine uymayan herhangi bir siteyi, hesabı, veritabanını veya diğer bileşenlerini değiştirme veya kapatma ve kendi durumuna göre acil durumlarda değişiklik yapma haklarını saklı tutmaktadır.Küçük yaştakilere potansiyel zarar verecek içerikleri yayınlamak kesinlikle yasaktır, çocuk pornosu veya buna benzer algılanan içerikler gibi.. Herhangi bir sitede çocuk pornosu barındırılması veya bildirilmesi durumunda haber verilmeksizin derhal hesap iptal edilecek ve silinecektir.Hesap sahibi 3. kişilerin bilgilerine erişmeye yönelik kurmuş veya yüklemiş olduğu yazılımları, sunucularımız otomatik tespit eder ve hesabı otomatik askıya alır. Bu tür durumların otomatik olarak tespit edilmemesi durumunda sistem yöneticilerinin hesap sahibinin yaptığı işlemleri loglardan çıkartarak hesabın direk askıya alınmasını sağlar. Bu problemin hesap sahibi tarafından bilinçli olarak yapılmasının tespiti ile hesaplar iptal edilir.

Bir hesaba gelebilecek DDoS ataklar, mail bomber, flood, ip spoffing veya basit e-mail veya websitesi şifreleri sebebiyle oluşabilecek saldırılar karşısında sunucu üzerindeki diğer kullanıcıların bu durumdan etkilenmesi nedeni ile hesap geçici suretle derhal askıya alınır. Bu sorunu sık yaşayan hesaplar iptal edilir.Sunucunun genelini etkileyebilecek ani kaynak tüketimleri ve bunların sık yaşanması durumunda, bu durumun diğer hesapları etkilememesi için hesap derhal askıya alınır. Bu sorunu sık yaşayan hesaplar iptal edilir.Siteye herhangi bir sebep ile virüs yada zararlı kod bulaşmış ise hesap hemen kullanıma kapatılıp kullanıcıya bilgi verilir.Kullanıcının siteyi virüs ve zararlı kodlardan temizlenmesi durumunda kullanıma tekrar açılır.Teknik Destek Destek işlemleri sitemizde (www.48kbit.com) bulunan destek masası yazılımı üzerinden yürütülmektedir. Bunun haricindeki kanallardan (E-posta, halka açık siteler, anlık mesajlaşma sistemleri vb.) tarafımıza iletilen destek mesajlarından firmamız sorumlu tutulamaz.Bir destek istemini sadece o hizmetin alımını gerçekleştirmiş olan kişi yapabilir. 3. Şahıslar vasıtası ile destek talebi iletilemez veya açılamaz. Açılan talepler dikkate alınmaz.Destek masasına hesap sahibi tarafından gönderilen her işlem sorgusuz yapılmaktadır. Bundan ötürü herhangi bir yol ile sistem giriş bilgilerini 3. Şahısların eline geçen kullanıcıların göreceği zarardan firmamız sorumlu tutulamaz.Teknik desteğin kapsamı verilen alt yapı hizmeti ile sınırlıdır. Bu alt yapı hizmetinin kapsamı, kullanılan sunucunun donanımı,üzerinde çalışan işletim sistemi ve kontrol paneli yazılımı, buna bağlı ana servisler (Web sunucu, Mail sunucu, FTP Sunucu vb.) ve sunucunun ağ erişimidir. Firmamızdan satın alınan hizmetin üzerine kurulacak olan yazılım, script gibi sistemlerin teknik desteği Bant Genişliği Hesaplar için belirlenmiş olan trafik kotası her ayın başlangıç günü ve son günü arasında hesaplanmaktadır. Bu süre aralığında trafik kotası biten hesapların erişimi otomatik olarak durdurulmaktadır. Hesabın tekrar açılması için trafik kotası satın alınması veya bir üst pakete geçiş yapılması gerekir. Bu işlemi yapmayan hesap sahibinin trafik kotasının sıfırlanması için sonraki ayın başlangıç gününe kadar beklemesi gerekmektedir. Ay içersinde kullanılmayan trafik kotaları bir sonraki aya devir edilmez.

DEĞİŞİKLİKLER
48K sözleşme maddelerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Yapılan değişiklikler aktif hesap sahibi müşterilerin sitemiz üzerindeki müşteri paneline duyuru olarak girilir. Bunun dışında mail veya başka bir iletişim kanalından yapılan değişiklikler bildirilmemektedir.

FİYAT DEĞİŞİMİ
Müşterilerin ödemelerini yaptıkları periyot içerisinde süresi dolmadan bir fiyat değişimi yapılmayacaktır. 48K listelenen fiyatları değiştirme ve hizmetler de verilen kaynak miktarlarını arttırma, azaltma hakkını saklı tutmaktadır. Buna göre örneklendirecek olursak yıllık ödeme yapmış kullanıcıdan 6 ay içinde yapılan bir fiyat değişikliği olursa süresi dolana kadar ekstra bir ücret talep edilmez. Ancak süresi dolduğunda yeni ödeme yaparken yeni tarifeden ödemek durumundadır. Bu kural düşen ödemeler içinde geçerlidir. Fiyatlarda oluşan düşüş nedeni ile müşteri geri iade talep edemez.

ÖDEME BİLGİLERİ
Tüm ödemeler peşin olarak yapılmaktadır. Yani hizmeti kullandıktan sonra ödeme yapılmaz, hizmeti kullanmadan önce ödeme alınmaktadır. Siparişin tamamlanıp hesabın aktif edildiği tarih yinelenen faturaların son ödeme tarihi olarak tanımlanacaktır. Fatura son ödemesi 5 günü geçirilirse, faturalar otomatikman iptal olacak ve hesap kapatılacaktır. Bununla beraber hesabın iptal olmasından 10 gün geçtikten sonra müşteri hizmeti devam ettirilmesini talep ederse, fatura manuel tekrar oluşturulur ve ödeme yapılana kadar hesap askıda bekletilir.

YETKİLİ MAHKEME VE İCRA DAİRELERİ
İş bu sözleşme üst kısımda yer alan ve bununla, alt kısımda belirtilen “Değişiklikler” konu başlığından ibaret olup, taraflarca okunup anlaşılarak imza altına alınmıştır. (İmza altına alınma. siparişin internet ortamında 48K’ya’e gönderilmesi ile gerçekleşmiş kabul edilir).48K veya Müşteri hizmet süresinin bitiminden 30 gün önceden yazılı olarak haber vermek kaydıyla, sözleşmeyi fesih etme hakkına sahiptir. Taraflardan biri anlaşma gereği üzerine aldığı taahhütleri yerine getirmediği durumlarda, iş bu sözleşme herhangi bir tarihte tek taraflı olarak fesih edilir.Bu durumda taraflar arasında parasal iadeler söz konusu değildir.
İş bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İzmir Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.